Sorry, we couldn't find any questions matching that search.

Bestilling

Hvordan kan jeg placere en ordre?

Sådan laver du enkelt og nemt en bestilling på nobeige.dk

Her er en trinvis vejledning for at hj√¶lpe dig med at gennemf√łre din bestilling:

  1. Åbn din webbrowser og gå til https://nobeige.dk/. Du vil blive præsenteret for forsiden af webshoppen.
  2. Gennemse produktsortimentet ved at navigere gennem de forskellige kategorier eller bruge s√łgefeltet √łverst p√• siden for at finde specifikke varer.
  3. N√•r du har fundet et produkt, du √łnsker at k√łbe, skal du klikke p√• det for at f√• mere information om produktet, herunder billeder, beskrivelse, pris og eventuelle tilg√¶ngelige varianter (f.eks. farver eller st√łrrelser).
  4. Hvis du beslutter dig for at k√łbe produktet, skal du v√¶lge den √łnskede variant (hvis relevant) og klikke p√• "L√¶g i kurv". Du kan forts√¶tte med at handle og tilf√łje flere produkter til din kurv, eller du kan g√• til kassen med det samme ved at klikke p√• knappen "G√• til bestilling".
  5. N√•r du g√•r til bestilling, bliver du bedt om at indtaste dine kontaktoplysninger, herunder navn, leveringsadresse, e-mailadresse og telefonnummer. S√łrg for at give n√łjagtige oplysninger, da dette er vigtigt for korrekt behandling og levering af din ordre.
  6. V√¶lg din foretrukne betalingsmetode. Vi modtager betalinger via kreditkort eller MobilPay. F√łlg de angivne instruktioner for at fuldf√łre betalingen sikkert.
  7. Gennemg√• alle oplysninger om din ordre - tjek produkter, priser og leveringsoplysninger, f√łr du bekr√¶fter k√łbet og acceptere vores handelsbetingelser.
  8. Når du har kontrolleret og bekræftet din ordre, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. Denne e-mail vil indeholde en oversigt over din ordre og oplysninger om levering og betaling.
  9. Din ordre vil blive behandlet og forberedt til forsendelse, så hurtigt som muligt. Ordre bliver pakket alle hverdage. Du vil modtage yderligere opdateringer, når din ordre er afsendt og på vej til dig.

Hvis du har yderligere sp√łrgsm√•l eller brug for hj√¶lp under bestillingsprocessen, s√• kontakt os endelig. Du kan b√•de ringe eller skrive til os lige her.

Hvordan fungerer jeres rabatkoder og kampagner?

Add the content to appear when the accordion is opened

Har I en fysisk butik, hvor jeg kan se produkterne?

Nej, desv√¶rre ikke endnu... men det ligger rigtig h√łjt p√• vores √łnskeseddel.

Forsendelse

Hvor hurtig leverer I min ordre?

Alle ordrer p√• lagerf√łrte produkter gennemf√łrt f√łr kl. 12.00 vil blive pakket samme dag.

Du vil modtage pakken indenfor 1-3 hverdage.

Hvad koster levering?

Forsendelse og levering af pakker til din hjemmeadresse eller til en pakkeshop koster 29 DKK.

Ved k√łb over 399 DKK er der fri fragt.

Levering udenfor Danmark?

På nuværende tidspunkt sender vi kun pakker til danske adresser og pakkeshops.

Min ordre

Kan jeg annullere min ordre?

Du kan godt annullere din ordre. Send os hurtigst muligt besked her

Vi kan dog ikke love, at din ordre ikke allerede er blevet sendt afsted - lageret er hurtige til at ekspedere ordrerūüĎć

Jeg har modtaget et forkert produkt?

Send os en besked her.

Så får vi rettet fejlen, så hurtigt som muligt.

Jeg har modtaget et defekt produkt?

Send os en besked her.

Så får vi ombyttet produktet til et nyt eller du kan få pengene retur.

Produkt

Hvordan returnere jeg?

Du har 30-dages returret.

Returadressen er:

no beige c/o Store-Pit, Niels Bohrs Vej 21, DK-8660 Skanderborg

Vi kan være behjælpelige med et returlabel til din pakke. Prisen for returlabel er 39 kr.

√ėnsker du at returnere et produkt eller hele din ordre, s√• send os en besked her.

Hvordan passer jeg på mit produkt?

Under beskrivelsen af produktet kan du finde guides til, hvordan du bedst passer p√• det produkt, du har k√łbt.

Hvad er min reklamationsret?

Der gives 2 √•rs reklamationsret i henhold til k√łbeloven. Vores reklamationsret g√¶lder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan f√• varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afh√¶ngig af den konkrete situation. Reklamationen g√¶lder ikke fejl eller skader beg√•et ved forkert h√•ndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. no beige vil d√¶kke returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

×